Tjaaa :D

Förlåt för att jag inte skrivit men har fullt upp just nu och har för tillfället flyttat till Sebastian eftersom vi haft vattenskada hemma och de är stökigt och jävligt och sebastian har astma så är bättre om vi är här tills dom är klara hemma :) Igår gick jag i skolan mellan 08.00 - 16.00 fick reda på att vi har prov på fredag och vi fick veta lite mer och lära oss om buddism och hinduism. Efter skolan så åkte jag och jessica hem till mig för att jag skulle hämta jacka och lite kläder och tror ni inte jag glömmer jackan xD de var lixom därför jag åkte hem. Men iaf sen efter ett tag kom bella för jessica och bella skulle till tungelsta och kolla om tatueraren hade tid att fylla i jessicas tatuering men de hade dom inte så hon ska göra de på fredag , medans dom var där var jag hos sebstian och skrev ut lite papper och vid sex - halv sju kom jessica hit och fick papper och jag åt innan vi skulle dra ut :P vi åkte först hem till jessica för hon skulle lämna sin väska sen så åkte vi runt lite , pratade och bara umgicks :) sen när vi skulle hem så ska såklart jessicas moppe fucka visade sig att batteriet var dött -_- så vi fick gå från Åbyplan men de var ändå ganska skönt att röra på sig :) jag somnade vid typ halv tio - tio var helt död , vaknade till när sebastian kom hem men somnade om lika snabbt xD var helt död imorse vid halv nio , kanske börjar bli sjuk? :S orkar inte! Idag har jag iaf varit i skolan skulle egentligen sluta 18.00 men är förkyld och har ont i halsen så var inte med på dansen så slutade vid typ halv tre sköööönt :D jag och jessica tog bussen hem till sebastian och åt lite sen skrev vi ut frågor som kansske ska vara med på provet imorgon och satte igång och pluggade! hon gick vid kanske halv sex för att äta och fortsätta plugga hemma när hon hade gått satt jag igång med min andra läxa så nu är den klar och har precis läst prov frågorna igen. Känner mig riktigt duktigt :D! Sitter nu och lyssnar på musik och sebastian håller på med sin bil :P Ska väl snart öta är hungrig! Nu ska jag fortsätta plugga vidare så att jag verkligen kan provet imorgon och kan iaf uppnå G men vill ha högre betyg så kommer säkert få plugga hela natten och sen lite i skolan innan provet även fast de sägs att man inte ska göra de men skit samma :P
pusspuss

Ligger i sängen...

Ligger i sängen med sebastian :) var ju som sagt och paddla och tälta med klassen var inte så roligt. De var ganska kul att paddla dit för de blåste nästan ingenting fast jag och sophie fastnade när vi skulle paddla igenom en ström så jag klev ut ur kanoten och drog loss oss så vi kunde paddla vidare. De tog ungefär 3 timmar att paddla dit vi skulle övernatta när vi väl kom fram så slog jessica , jocke och sophie upp tältet medans jag började med maten :P efter vi hade lagat maten och städat upp lite så hade några gjort upp elden och folk började samlas där men alla fick inte plats så jag , therese , jessica, sophie , jocke och sanne satt oss på ett litet berg och kollade ut över sjön och snackade lite :) men fanns inte så mycket att göra så blev ganska lång tråkigt sen när man skulle sova var de svin kallt! och jag ville bara hem och lägga mig bredvid min älskling som hade de bra och låg hemma i sin säng i värmen! sen fick man ont överallt eftersom de inte var så mjukt och på natten blev de storm , regn och åska så vi trodde tältet skulle blåsa bort :P haha. vi vaknade vid typ 8 och åt frukost och packade så vi skulle komma hem fortare så vid kvart över tio var alla klara så då började vi paddla hem , värst var när vi skulle upp för strömen fick damp och klev ur kanoten och drog oss ut ur strömen vid var framme vid kanske 13.00-13.30 vet inte riktigt säkert. Skönt att komma hem iaf. Jessicas mormor kom och hämtade oss , hon släppte mig vid västerhaninge centrum så gick jag hem till sebastian , vi gjorde väl inte så mycket jag somnade och sov i typ en timma var ass skönt. Igår var vi på kräftskiva hos pappas bror och de var trevligt jag och sebastian var bara där i 2 timmar för sen skulle han iväg och spela med sina kompisar. Han kom hem till mig vid åtta i morse och då pratade vi lite sen somnade vi och vaknade vid tolv kanske , gick upp och åt frukost nu sitter jag här och han försöker sova. Senare ska vi hem till honom och äta och sova där :) är hellre hemma hos honom än hos mig faktiskt ^^ nej nu ska jag nog krypa ner hos honom igen innan han får damp xD
puss på er<3

Jag vet att...

Jag är dålig på att uppdatera men först var de sommarlov och den 21 augusti åkte jag till spanien med mamma , pappa , leif och gunilla och kom hem den 4 september :) var riktigt skönt att komma iväg och bara få sola , bada och ha semester. Fast saknade alla så jävla mycket. Sen har ju skolan dragit igång och har fått helt förändrat schema :P slutar lixom sex på torsdagar :O känns lite jobbigt men de ska ändå bli kul eftersom jag och jessica har valt dans och då ska vi ha dubbel pass på torsdagar men de som är skönt är att då har vi ingen på måndagar och de innebär att vi börjar tolv :D jag har faktiskt inte så mycket att skriva... Hade sovmorgon idag till 09.50 då hade vi historia och de var helt okej , sen hade vi lunch och efter de hade vi erik i något som jag inte vet vad de är xD bra koll man har... Sen hade vi dans men vi dansade inte för att dom lägger nytt golv i danstudion men nästa gång kör vi igång och dansar ^^ den här lektionen pratade vi bara och svarade på frågor sen kollade vi på en film slutade vid halv sex typ -_- kom hem vid sex och då väntade jag på mamma och pappa som var och handlade. Vi åt middag och nu sitter jag och dunkar musik och väntar på att idol ska börja :) mamma och pappa åkte till lotta för att lämna en väska och så. Tyvärr får ni ingen bild på min kamera fuckar sig! Nu ska jag försöka börja på mitt projektarbete så jag kan få hjälp imorgon och välja ämne :)