Jag älskar dig!

Jag vet att vi kanske inte alltid har de så lätt och vi tjaffsar ibland , men vem gör inte de? Trodde killar som dig inte fanns , att jag aldrig skulle hitta någon att dela allt med men nu har jag hittat dig och jag ångrar ingenting!
Du är ljuset i mitt mörker. Vi gör precis allt tillsammans , delar allt tillsammans precis som de ska vara.
Du finns där för mig när jag behöver dig som mest eller om jag bara behöver en varm famn. Du lyssnar som ingen annan gjort och du bryr dig så himla mycket om mig och jag vet att jag kanske inte alltid sätt de men nu börjar jag inse att du verkligen vill mitt bästa. Jag vet att ordet föralltid inte alltid håller men jag vill så gärna att du och jag ska vara föralltid! Jag vill dela mitt liv med dig och skapa en framtid med dig.
Jag skulle inte kunna tänka mig en dag , månad eller ett år utan dig för en minut känns som en evighet.
Ville bara säga att jag älskar dig något obeskrivligt mycket och du betyder otroligt mycket för mig och att jag alltid kommer finnas vid din sida!<3
Du fångade mig,
du tog mig i din famn.
Nu är du mitt allt,
och du har mig för evigt.
Du och jag är oslagbara tillsammans!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback