Tänkte uppdatera lite

Sitter i sängen och har precis packat min väska för att åka hem till mig ikväll :) min pojkvän ska lana i helgen så blir en myshelg hemma med familjen , ikväll blir de bara jag och mamma för att malin ska ut och festa och pappa är på after work :) vet inte riktigt vad jag och mamma ska hitta på men blir väl att mysa framför tvn och prata lite..
Malin och hennes kompis emma ska iaf äta hemma så får träffa dom en liten stund ^^
Sebastian kommer om typ 45 min så jag ska hjälpa honom med skrivbordet och fixa lite men gjort det mesta , plockat undan , gått ner med smuts tvätt och snyggat till :)
Var hemma från skolan igår och idag p.g.a att jag inte kände mig riktigt frisk så igår gjorde jag inte så mycket utan var bara hemma och sen vid halv fem kom sebastian och hämtade mig men vi åkte inte fören typ halv sex..
Kom hem till sebastian och la mig i sängen och kollade lite på tv och sen åt vi lite sen på kvällen kröp vi ner i sängen , pratade och gosade lite ^^
Idag träffade jag jessica en stund vid stationen och sen kom tammo förbi en stund , jessica köpte även en läpp percing:)
Nej nu ska jag försöka komma på om jag glömt något eller fått med allt :) hörs ikväll eller imorgon!
pussåhej<3
Jag och min söta älskling :)<3
Love you baby<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback